Dział Badań Marketingowych prowadzi projekty badawcze, których wyniki wykorzystywane są do budowania, weryfikacji, ale i wdrażania strategii firmy. Badania marketingowe ułatwiają kreowanie oraz dają możliwość kontroli instrumentów marketingowych.


W procesie badań marketingowych wykorzystujemy zarówno metody badań ilościowych jak i jakościowych. Realizując badania zawsze staramy się przykładać szczególną wagę do transparentności naszych działań i zadowolenia Klienta.

 

Specjalizujemy się zwłaszcza w projektach typu:

  • Badania wizerunkumarki
  • Badania U&A (Usage and Attitude)
  • Badania satysfakcji Klientów
  • Testy produktów, opakowań, reklam
  • Badania efektywności prowadzonych kampanii
  • Badania elastyczności cenowej
  • Badania Mystery Shopping
  • Badania segmentacjiBadania employer branding
Głównym celem Działu Badań Marketingowych jest dostarczenie Klientom rzetelnej informacji z rynku o rynku. Nasi Klienci otrzymują od nas rzetelną informację, niezbędną do podejmowania decyzji związanych z rozwojem ich działalności.