• Istotna rola ankietowanych w badaniach marketingowych

    Osoby ankietowane odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu opinii społecznej. To ma znaczący wpływ na decyzje polityczne, marketingowe i społeczne. Istotna rola ankietowanych w badaniach marketingowych jest kluczowa dla funkcjonowania gospodarki opartej o wiedzę. Ich opinie i postawy, zgromadzone za pomocą różnorodnych narzędzi badawczych, stanowią cenne źródło informacji dla decydentów i badaczy. To umożliwia zrozumienie nastrojów społecznych, […]

    Czytaj Dalej

  • Badania rynkowe, czy inwestycja w badania się opłaca?

    Doskonale wiemy, że analityka odgrywa coraz większą rolę w relacji z klientami. Dysponując różnorodnymi metodami pomiaru można naprawdę znacznie lepiej dopasować się do aktualnych i szybko zmieniających się potrzeb konsumentów. Dlatego podejście oparte na danych umożliwia firmom podejmowanie świadomych decyzji i opracowywanie skutecznych strategii marketingowych i sprzedażowych. Oto lista kilku branż w których badania powinny […]

    Czytaj Dalej

  • Badania jakościowe, dlaczego warto je wybierać

    Kiedy i dlaczego warto wybrać badania jakościowe. Poniżej znajduje się lista siedmiu najważniejszych obszarów, które przemawiają za realizacją badań jakościowych, zwłaszcza wówczas, gdy szukamy przewagi konkurencyjnej. Obszar 1: Dogłębny wgląd Badania jakościowe pozwalają na bardziej szczegółowe i zniuansowane zrozumienie zjawiska lub tematu, ponieważ zapewniają bogaty, dogłębny wgląd w doświadczenia, myśli i uczucia uczestników. Obszar 2: […]

    Czytaj Dalej

  • Od 7.01.2019 r. nowym graczem Instytutu Badawczego IPC został Kamil Pluta. Kamil gra na pozycji analityka rynkowego. Kamil pracę w IPC będzie łączył z dokończeniem pisania doktoratu na Uniwersytecie Wrocławskim. To nie jedyny transfer jaki można się spodziewać w najbliższym czasie w IPC.

    Czytaj Dalej

  • IPC NA DNIACH MARKETINGU SPORTOWEGO

    W Warszawie rozpoczęły się X Dni Marketingu Sportowego. Instytut Badawczy IPC jest partnerem merytorycznym konferencji. W Warszawie odbyły się X Dni Marketingu Sportowego. Na okoliczność Konferencji Instytut Badawczy IPC przeprowadził badania nt. roli sportu w promocji miast i gmin. Wyniki badań przedstawiliśmy w drugim dniu konferencji. Prezentację poprowadzili Katarzyna Pilarczyk – Mańko przy wsparciu Artura […]

    Czytaj Dalej

  • KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA BADANIE RYNKU PRACY W ELBLĄGU

    Zapraszamy na konferencję podsumowującą projekt badawczy W dniu 21.02.2012 odbędzie się konferencja podsumowująca przeprowadzone przez nasz Instytut badania lokalnego rynku pracy w Elblągu oraz powiecie elbląskim. Na konferencji zostaną zaprezentowane najważniejsze wyniki badania pn. „Perspektywy rozwoju rynku pracy w mieście Elblągu oraz powiecie elbląskim do 2016 roku – mapa zawodów i umiejętności przyszłości”. Więcej informacji […]

    Czytaj Dalej

  • KONGRES MARKETINGU I INNOWACJI W SAMORZĄDACH

    Instytut Badawczy IPC partnerem Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach – 18.11.2011 r. Zapraszamy! Zapraszamy na Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach, który odbędzie się w Rzeszowie w dniu 18 listopada 2011 roku, a którego Instytut Badawczy IPC jest oficjalnym partnerem. W ramach Kongresu przedstawimy wyniki przeprowadzonych przez nasz Instytut badań z przedstawicielami polskich samorządów […]

    Czytaj Dalej