Poszukujesz nowych wyzwań zawodowych?

Zapraszamy do Instytutu Badawczego IPC

New Business Manager

Miejsce pracy: DO USTALENIA

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów w sektorze B2B oraz JST
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • analizy potrzeb klientów
  • przygotowanie i prezentację ofert handlowych
  • monitorowanie potencjału klientów na rynku
  • doświadczenie mile widziane
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie z rozbudowanym systemem prowizyjnym.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca@instytut-ipc.pl.
W temacie e-maila prosimy wpisać: NBM 2022

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaskocz nas, bo w końcu NBM, to ktoś kto zaskakuje Klientów, więc…

Stażysta/Praktykant

Miejsce pracy: DO USTALENIA:-)

Osoba na stanowisku STAŻYSTY/PRAKTYKANTA będzie odpowiedzialna za współpracę w przygotowaniu ofert, metodologii w ofertach, tworzenie narzędzi badawczych, kwerendę, analizę i interpretację uzyskanych danych oraz weryfikację opracowanych raportów

Cechy kandydata:

  • student – preferowane kierunki: ekonomia, socjologia, zarządzanie oraz kierunki pokrewne
  • otwartość na poszerzenie swoich horyzontów myślowych
  • umiejętność obsługi komputera: aplikacje Microsoft Office, pakiety statystyczne
  • zdolności analityczne, interpersonalne, samodzielność i kreatywność
Złóż aplikację – zaskocz nas!

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca@instytut-ipc.pl.
W temacie e-maila prosimy wpisać STAŻ 2022

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Badacz marketingowy

Miejsce pracy: DO USTALENIA:-)

Osoba na stanowisku badacza będzie odpowiedzialna za przygotowanie ofert dla klientów biznesowych, metodologii w ofertach przetargowych dla klientów biznesowych czy raportów metodologicznych.

Cechy kandydata:

  • wykształcenie wyższe, szczególnie preferowane: marketing, socjologia, zarządzanie oraz kierunki pokrewne,
  • doświadczenie w badaniach marketingowych mile widziane,
  • doświadczenie w przygotowaniu metodologii badań,
  • doskonała znajomość metod i technik badawczych,
  • umiejętność obsługi komputera: aplikacje Microsoft Office, pakiety statystyczne,
  • zdolności analityczne, interpersonalne, samodzielność i kreatywność,
  • dopuszczamy możliwość pracy zdalnej.
Złóż aplikację – zaskocz nas!

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca@instytut-ipc.pl.
W temacie e-maila prosimy wpisać BADACZ MARKETINGOWY 2022

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.