„IPC NA DNIACH MARKETINGU SPORTOWEGO w Warszawie.
Właśnie rozpoczęła się X Dni Marketingu Sportowego.
Instytut Badawczy IPC jest partnerem merytorycznym konferencji.
W Warszawie odbyły się X Dni Marketingu Sportowego. Na okoliczność Konferencji Instytut Badawczy IPC przeprowadził badania nt. roli sportu w promocji miast i gmin.
Wyniki badań przedstawiliśmy w drugim dniu konferencji. Prezentację poprowadzili Katarzyna Pilarczyk – Mańko przy wsparciu Artura Kotlińskiego. Oboje uczestniczyli również w panelu dyskusyjnym: „10 LAT: Promocja miast i regionów poprzez sport.
Organizatorom i Uczestnikom dziękujemy za aktywny udział w Konferencji.
Jeśli jesteś zainteresowany realizają badań jakościowych lub ilościowych skontaktuj się z nami TUTAJ lub śledź nas na Facebooku.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
IPC NA DNIACH MARKETINGU SPORTOWEGO w Warszawie.
O NAS:
Instytut Badawczy IPC to firma, która od ponad dekady specjalizuje się w realizacji badań społecznych, marketingowych i rynkowych.
Oferuje kompleksowe usługi analityczne wspierające przedsiębiorstwa i instytucje publiczne w podejmowaniu strategicznych decyzji.
Dzięki szerokiemu zakresowi metod badawczych, IPC dostarcza precyzyjne dane, które pomagają w rozwoju marek, optymalizacji strategii biznesowych i lepszym zrozumieniu potrzeb klientów.
Instytut prowadzi zarówno badania ilościowe oraz jakościowe.
Zespół IPC składa się z doświadczonych analityków i badaczy, będących członkami uznanych organizacji. Do tych organizacji zalicza się Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) oraz Polskie Towarzystwo Socjologiczne (PTS). Instytut stosuje nowoczesne narzędzia analityczne i technologie badawcze, zapewniając wysoką jakość realizowanych projektów.
Dzięki współpracy z klientami z różnych sektorów IPC wspiera rozwój innowacyjnych rozwiązań i dostarcza rzetelnych informacji, które pozwalają na skuteczniejsze zarządzanie i podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.