Instytut Badawczy IPC - profesjonalne badania społeczne, marketingowe i rynkowe Instytut Badawczy IPC - profesjonalne badania społeczne, marketingowe i rynkowe
  • Instytut
    • Plan połączenia
  • Oferta
    • Badania marketingowe
    • Badania społeczne
    • Monitoring i ewaluacja
    • Strategie
  • Metodologia
    • Metody i techniki
    • Studio CATI
    • Mobile FGI
  • Zespół
  • Klienci
  • Kontakt
  • Praca w IPC
  • Blog
PL EN

Blog

  • 7 marca 2025
    Badania Zagraniczne

    Dlaczego badania ułatwiają ekspansję na nowe rynki?

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Ekspansja na nowe rynki to kluczowy krok w rozwoju każdej firmy, ale niesie ze sobą […]

    Czytaj Dalej

  • 1 sierpnia 2024
    Badania Etnograficzne

    Badania Etnograficzne

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Czym są badania etnograficzne i kiedy je stosujemy? Generalnie badania etnograficzne są mocno powiązane z […]

    Czytaj Dalej

  • 5 lipca 2024
    4 pokolenia ojców

    Poszukujemy 4 pokolenia mężczyzn z jednej rodziny

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Poszukujemy 4 pokolenia mężczyzn z jednej rodziny. To znaczy 3 mężczyzn, ojców z jednej rodziny […]

    Czytaj Dalej

  • 26 czerwca 2024
    Skok w dorosłość

    Raport z Badania „Skok w Dorosłość”

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Raport z badania „Skok w dorosłość” został zrealizowany na zlecenie Politechniki Wrocławskiej. Instytut Badawczy IPC […]

    Czytaj Dalej

  • 24 maja 2024
    prognoza ludności

    Starzejące się społeczeństwo prognoza liczby ludności w Polsce i w Europie

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Starzejące się społeczeństwo prognoza liczby ludności w Polsce i w Europie w tym sugerowane działa […]

    Czytaj Dalej

  • 11 kwietnia 2024
    jak przygotować firmę do badań

    Jak przygotować firmę do badań i zyskać przewagę

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Wstęp: Przygotowanie się do badań marketingowych jest kluczowym elementem każdej strategii biznesowej, ponieważ pozwala zrozumieć […]

    Czytaj Dalej

  • 21 lutego 2024
    Istotna rola ankietowanych w badaniach

    Istotna rola ankietowanych w badaniach marketingowych

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Osoby ankietowane odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu opinii społecznej. To ma znaczący wpływ na decyzje […]

    Czytaj Dalej

  • 9 lutego 2024
    badania rynkowe

    Badania rynkowe, czy inwestycja w badania się opłaca?

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Doskonale wiemy, że analityka odgrywa coraz większą rolę w relacji z klientami. Dysponując różnorodnymi metodami […]

    Czytaj Dalej

  • 9 lutego 2024

    Badania jakościowe, dlaczego warto je wybierać

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Kiedy i dlaczego warto wybrać badania jakościowe. Poniżej znajduje się lista siedmiu najważniejszych obszarów, które […]

    Czytaj Dalej

  • 23 marca 2012
    IPC NA DNIACH MARKETINGU SPORTOWEGO

    IPC NA DNIACH MARKETINGU SPORTOWEGO

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    „IPC NA DNIACH MARKETINGU SPORTOWEGO w Warszawie. Właśnie rozpoczęła się X Dni Marketingu Sportowego. Instytut […]

    Czytaj Dalej

  • 14 lutego 2012

    KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA BADANIE RYNKU PRACY W ELBLĄGU

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zapraszamy na konferencję podsumowującą projekt badawczy W dniu 21.02.2012 odbędzie się konferencja podsumowująca przeprowadzone przez […]

    Czytaj Dalej

  • 15 września 2011

    KONGRES MARKETINGU I INNOWACJI W SAMORZĄDACH

    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Instytut Badawczy IPC partnerem Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach – 18.11.2011 r. Zapraszamy! Zapraszamy […]

    Czytaj Dalej

  • Strona główna
  • Instytut
  • Oferta
  • Metodologia
  • Zespół
  • Klienci
  • Kontakt
  • Praca w IPC
  • Polityka prywatności
Instytut Badawczy IPC - profesjonalne badania społeczne, marketingowe i rynkowe
Wszystkie prawa zastrzeżone IPC 2018 Wykonanie: Agencja Social Media