Dlaczego badania ułatwiają ekspansję na nowe rynki?
Ekspansja na nowe rynki to kluczowy krok w rozwoju każdej firmy, ale niesie ze sobą […]
Ekspansja na nowe rynki to kluczowy krok w rozwoju każdej firmy, ale niesie ze sobą […]
Czym są badania etnograficzne i kiedy je stosujemy? Generalnie badania etnograficzne są mocno powiązane z […]
Poszukujemy 4 pokolenia mężczyzn z jednej rodziny. To znaczy 3 mężczyzn, ojców z jednej rodziny […]
Raport z badania „Skok w dorosłość” został zrealizowany na zlecenie Politechniki Wrocławskiej. Instytut Badawczy IPC […]
Starzejące się społeczeństwo prognoza liczby ludności w Polsce i w Europie w tym sugerowane działa […]
Wstęp: Przygotowanie się do badań marketingowych jest kluczowym elementem każdej strategii biznesowej, ponieważ pozwala zrozumieć […]
Osoby ankietowane odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu opinii społecznej. To ma znaczący wpływ na decyzje […]
Doskonale wiemy, że analityka odgrywa coraz większą rolę w relacji z klientami. Dysponując różnorodnymi metodami […]
Kiedy i dlaczego warto wybrać badania jakościowe. Poniżej znajduje się lista siedmiu najważniejszych obszarów, które […]
„IPC NA DNIACH MARKETINGU SPORTOWEGO w Warszawie. Właśnie rozpoczęła się X Dni Marketingu Sportowego. Instytut […]
Zapraszamy na konferencję podsumowującą projekt badawczy W dniu 21.02.2012 odbędzie się konferencja podsumowująca przeprowadzone przez […]
Instytut Badawczy IPC partnerem Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach – 18.11.2011 r. Zapraszamy! Zapraszamy […]