Badania Etnograficzne
Czym są badania etnograficzne i kiedy je stosujemy? Generalnie badania etnograficzne są mocno powiązane z […]
Czym są badania etnograficzne i kiedy je stosujemy? Generalnie badania etnograficzne są mocno powiązane z […]
Szanowni Państwo, Poszukujemy do badania dla Uniwersytetu Wrocławskiego 3 mężczyzn, ojców z jednej rodziny i […]
Raport z badania „Skok w dorosłość” został zrealizowany na zlecenie Politechniki Wrocławskiej. Instytut Badawczy IPC […]
Starzejące się społeczeństwo prognoza liczby ludności w Polsce i w Europie w tym sugerowane działa […]
Wstęp: Przygotowanie się do badań marketingowych jest kluczowym elementem każdej strategii biznesowej, ponieważ pozwala zrozumieć […]
Osoby ankietowane odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu opinii społecznej. To ma znaczący wpływ na decyzje […]
Doskonale wiemy, że analityka odgrywa coraz większą rolę w relacji z klientami. Dysponując różnorodnymi metodami […]
Kiedy i dlaczego warto wybrać badania jakościowe. Poniżej znajduje się lista siedmiu najważniejszych obszarów, które […]
Od 7.01.2019 r. nowym graczem Instytutu Badawczego IPC został Kamil Pluta. Kamil gra na pozycji […]
W Warszawie rozpoczęły się X Dni Marketingu Sportowego. Instytut Badawczy IPC jest partnerem merytorycznym konferencji. […]
Zapraszamy na konferencję podsumowującą projekt badawczy W dniu 21.02.2012 odbędzie się konferencja podsumowująca przeprowadzone przez […]
Instytut Badawczy IPC partnerem Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach – 18.11.2011 r. Zapraszamy! Zapraszamy […]