Artur Damian Kotliński

prezes zarządu, dyrektor zarządzający

Leonardo da Vinci IPC, człowiek orkiestra. Wie wszystko o wszystkim co dzieje się w Instytucie. Nic mu nie umknie. Jego motywacyjne „Damy radę” – bezcenne.

Jarosław Sawicki

dyrektor ds. badań, członek zarządu

Chłodny, analityczny umysł. Badacz, dla którego opracowanie problemów społecznych to nie problem. Mistrz ciętej riposty, któremu ciągle znikają gdzieś długopisy.

Żaneta Rosiak

kierownik działu badań marketingowych, prokurent

Woda i ogień. Serce i rozum. Dwa żywioły. Badacz kompletny. Czy to SPSS, czy sala fokusowa nic nie ma przed nią tajemnic. No, może poza dwoma temperamentnymi psiakami.

badania marketingowe rynku

Kamil Pluta

badacz, analityk

Naukowiec z zacięciem biegowym. Każda jego wyprawa biegowa, to jednocześnie studium naukowe nowopoznanej kultury, społeczności, grupy etnicznej. Badacz i analityk.

Magdalena Romaniecka

ewaluator

Analizy popytu, ewaluacje to jej codzienność. Żaden rynek nie ma przed nią tajemnic, a zwłaszcza rynek kawy, której jest maniaczką i której codziennie wypija hektolitry.

Karolina Wołowska

badacz

Socjolog i marketingowiec w jednym. Jak nikt inny z zespołu zna wszystkie możliwości techniczne sprzętu z fokusowni. Po godzinach zagorzała wielbicielka makijażowych tutoriali na youtubie.