Artur Damian Kotliński

prezes zarządu, dyrektor zarządzający

Leonardo da Vinci IPC, człowiek orkiestra. Wie wszystko o wszystkim co dzieje się w Instytucie. Nic mu nie umknie. Jego motywacyjne „Damy radę” – bezcenne.

Jarosław Sawicki

dyrektor ds. badań, członek zarządu

Chłodny, analityczny umysł. Badacz, dla którego opracowanie problemów społecznych to nie problem. Mistrz ciętej riposty, któremu ciągle znikają gdzieś długopisy.

Żaneta Rosiak – urlop macierzyński

kierownik działu badań marketingowych, prokurent

Woda i ogień. Serce i rozum. Dwa żywioły. Badacz kompletny. Czy to SPSS, czy sala fokusowa nic nie ma przed nią tajemnic. No, może poza dwoma temperamentnymi psiakami.

badania marketingowe rynku

Kamil Pluta

badacz, analityk

Naukowiec z zacięciem biegowym. Każda jego wyprawa biegowa, to jednocześnie studium naukowe nowopoznanej kultury, społeczności, grupy etnicznej. Badacz i analityk.

Magdalena Romaniecka – urlop macierzyński

ewaluator

Analizy popytu, ewaluacje to jej codzienność. Żaden rynek nie ma przed nią tajemnic, a zwłaszcza rynek kawy, której jest maniaczką i której codziennie wypija hektolitry.

Karolina Wołowska

badacz

Socjolog i marketingowiec w jednym. Jak nikt inny z zespołu zna wszystkie możliwości techniczne sprzętu z fokusowni. Po godzinach zagorzała wielbicielka makijażowych tutoriali na youtubie.