Artur Kotliński

CEO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie i wiedzę praktyczną w zakresie badań marketingowych. Moderował, kierował lub uczestniczył w ponad 450 projektach badawczych prowadzonych na zlecenie m.in. takich firm, instytucji, miast jak: BGK Nieruchomości, Vantage Development, Focus Mall, CH Forum, Pasaż Grunwaldzki, Deltim, Virtu, Temar, KRD, Hilding Anders, NBP, Herbapol Wrocław, Herbapol Poznań, Indykpol, UOKiK, PARP, Opole, Wrocław, Elbląg, AMICA SA,, TP SA, BP, Agora S.A., Danone, Deloitte, Roche, PGE, PKN Orlen, Peugeot, Renault, Radio Wrocław, Radio Koszalin, Telewizja Wrocław, Gazeta Wrocławska, Impel, Jeleniogórskie Zakłady Optyczne (JZO), Grupa PKP SA i wielu innych.

Jest członkiem ogólnopolskiego Zespołu Ekspertów Zewnętrznych ds. Analiz Delphi Narodowego Programu Foresight „Polska 2020”.

Wykładowca akademicki m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRIO).

Jarosław Sawicki

dyrektor ds. badań

Socjolog, badacz i analityk z 15-letnim stażem. Związany z kilkoma agencjami badawczymi. Ma na swoim koncie udział w kilkudziesięciu projektach badawczych i konsultingowych m.in. dla UOKiK, PARP, Roche, PGE, Polskiego Radia Koszalin, Kompanii Piwowarskiej, Echo Investment, Domu Maklerskiego Penetrator, Fundacji Edukacji Europejskiej, Diners Club, Pasażu Grunwaldzkiego, Impel, Focus Mall, Radia Wrocław, Allegro Agency, Renault Polska, Pilsner Urquell, Intermody, Wydawnictwa Europa, Portalu uczymy24.pl, Grupy InBIT, Dolnośląskiej Spółki Gazownictwa oraz wielu innych. Realizował projekty badawcze m.in. dla takich miast jak: Opole, Kołobrzeg, Dzierżoniów, Olkusz, Jasło.

Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Emilia Pokropińska

kierownik działu badań społecznych i ewaluacji

Socjolog, ewaluator. Autorka i współautorka licznych koncepcji badawczych oraz raportów i analiz. Posiada niemal 10-letnie doświadczenie, przede wszystkim w zakresie opracowań diagnostycznych (m.in. na potrzeby programów i strategii miejskich) oraz badań ewaluacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UE i regionalnych programów operacyjnych. Współpracuje przede wszystkim z sektorem publicznym, głównie na poziomie wojewódzkim (w tym m.in. urzędy marszałkowskie oraz wojewódzkie urzędy pracy) oraz krajowym, w tym m.in. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Gospodarki (obecnie Ministerstwo Rozwoju), Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. (obecnie Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.).

Karolina Wołowska

specjalista ds. badań społeczno-ekonomicznych.

Socjolog (specjalizacja komunikacja społeczna). Autorka i współautorka raportów badawczych i analiz popytu na zlecenie firm, instytucji publicznych i miast, m.in.: Legnica, Mińsk Mazowiecki, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Suchedniów, Szczecinek, Katowice, Polskie Stowarzyszenie Rowerowe, Szczecin, Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy, Tarnów, Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta, marka Wolf , Krajowy Rejestr Długów, Kędzierzyn-Koźle, Opera Wrocławska, Państwowa Szkoła Muzyczna I i lI stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Zielonej Górze, Żyrardów.

Absolwentka kierunku zarządzanie ze specjalizacją konsultingu strategicznego,

Kamil Pluta

badacz

Zajmuje się opracowywaniem koncepcji badawczych, przygotowywaniem metodologii oraz doborem narzędzi badawczych. Czynny uczestnik projektów badawczych na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Naukowo i zawodowo związany z badaniami marketingowymi i społecznymi.
Realizował projekty badawcze m.in. dla Polskiego Towarzystwa Rowerowego, dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie, opracowywał koncepcje badawcze dotyczące badania rynku produktów regionalnych, a także dla jednej z największych sieci kin w Polsce. Ponadto, opracowuje analizy desk research oraz specjalizuje się w badania preferencji politycznych i zachowań wyborczych.

Doktorant na Uniwersytecie Wrocławskim.

Paulina Niedopytalska

badacz

Socjolog (specjalizacja badanie rynku). Autorka lub współautorka raportów badawczych na zlecenie różnych firm, instytucji publicznych i miast, m.in.: Katowice, Wyszków, Białystok, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, Szczecin, Płock, Urząd Miasta Poznania, Urząd Miasta Torunia, Urząd Miasta Płocka.

Justyna Stańczyk

specjalista ds. badań

Socjolog i analityk z 5 letnim doświadczeniem. Autorka i współautorka dokumentów strategicznych, programów rewitalizacji oraz innych projektów dla jednostek samorządu terytorialnego, a także sektora prywatnego. Realizowała projekty m. in. dla: Ministerstwa Cyfryzacji, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi, Instytutu Rozwoju Terytorialnego we Wrocławiu, Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, Małopolskiego Obserwatorium Rozwoju Regionalnego, Urzędu Miasta Jasła, gmin: Jastrząb, Wierzbica, Korzenna, Kuźnia Raciborska, urzędów pracy oraz regionalnych ośrodków pomocy społecznej. Wykładowca.