Artur Kotliński
CEO
Posiada ponad 25-letnie doświadczenie i wiedzę praktyczną w zakresie badań marketingowych. Moderował, kierował lub uczestniczył w ponad 600 projektach badawczych prowadzonych na zlecenie m.in. takich firm, instytucji, miast jak: BGK Nieruchomości, Vantage Development, Electrolux, Focus Mall, CH Forum, Pasaż Grunwaldzki, Deltim, Schaeffler, Virtu, Temar, KRD, Hilding Anders, NBP, Herbapol Wrocław, Herbapol Poznań, Indykpol, UOKiK, PARP, Opole, Wrocław, Elbląg, AMICA SA,, TP SA, BP, Agora S.A., Danone, Deloitte, Roche, PGE, PKN Orlen, Peugeot, Renault, Radio Wrocław, Radio Koszalin, Telewizja Wrocław, Gazeta Wrocławska, Impel, Jeleniogórskie Zakłady Optyczne (JZO), Grupa PKP SA i wielu innych.
Jest członkiem ogólnopolskiego Zespołu Ekspertów Zewnętrznych ds. Analiz Delphi Narodowego Programu Foresight „Polska 2020”.
Wykładowca akademicki m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRIO).